miercuri, 4 martie 2009

Time is what we want most, but what we use worst!


Cred ca una dintre dilemele mele cele mai mari este cum reusesc unii oameni sa se plictiseasca. Sunt atatea lucruri de facut pe lumea asta incat e imposibil sa nu ai cu ce sa iti ocupi orele de veghe.

Timpul meu ar vrea sa se umple, dar a trecut cam mult de refuz - cu urmatoarele (primele 8 as prefera sa fie zilnic):

- iubitul meu, Alex
- "ocupatia" mea cu fetele, pe care o numesc aici HOBBY
- invatatul, studiul a ceea ce voi incepe sa invat si ma voi perfectiona in campul muncii sper
- job-ul (ok, asta nu zilnic, mai am nevoie si de o pauza in weekend!)
- sport
- prieteni
- lectura
- filme
- un pic de clubbing
- teatru (macar 1 data pe luna)
- concerte (de preferat in aer liber)
- calatorii
- studiul geografiei, anatomiei si un pic de istorie.

Si sigur sunt mai multe, dar deja m-a speriat lista de mai sus. :))

Mi-am dat mereu silinta sa la fac pe toate sau cat mai multe dintre ele, sa ma clonez, sa ma impart, sa fug de la una la alta. Si? N-am avut timp decat de 3-4 dintre ele pe zi. Asa ca sa imi explice si mie cineva cum de mai are timp sa se si plictiseasca. Sau cum reusesc sa nu isi umple timpul. Ca nu pricep. Deloc!

Cand eram acasa la mama, ma plictiseam groaznic, nu stiam ce sa mai fac prin liceu, ca sa nu ma plictisesc. Dar de cand am pus piciorul in Bucuresti, nu m-am plictisit nici macar o zi, aici chiar n-am timp de tot ce-mi doresc! Am atat de multe posibilitati!!!

De aceea Eu+Bucuresti = Love! :D Sper sa nu ma despart vreodata de acest oras, mi s-ar rupe inima. :D Alex, would you broke my heart? :D

4 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    :D I am no.1? \:D/ Ce ziceai?Bistrita? :-? ;))

  2. Raluka spunea...

    Logic, ca esti no 1! Daca nu tu, atunci cine? Fizz? :)) Nuuuu Bistrita! :(( P'ang! :((

  3. Anonim spunea...

    O.K. Brasov? ;))

  4. Raluka spunea...

    Lool! Iei la rand toate orasele la rand, mai putin Bucuresti? :))