marți, 3 martie 2009

Chestii




Pe scurt, pentru ca am treaba si sunt foarte obosita:

* Muncesc de-mi sar capacele ...de la roti (nu-s de BMW! BMW is for loosers! Audi still rullez 4 me! :D ). Oare criza o fi devina pentru energia din mine? Pentru ca muncesc si la job si in timpul liber cu moatoarele la putere maxima...almost. :D

* In curand voi incepe o noua provocare. Ceva nou, ceva de care mi-am dat seama aseara ca sunt atrasa si am inclinatii. Deci e bine ca-mi place! :)) Ca oricum ratiunea mea a facut o ecuatie logica si asta trebuia sa invat, fie ca vroiam, fie ca nu! Ca nu e dupa mine! :)) Deci voi studia, iar! Nimic nou sub soare, daca nu invat mai mult de cateva luni, parca simt ca e ceva ciudat cu mine! :D

* Astept weekendul sa dorm! Ca mor de somn. Mai multe plecari in ultimul timp, una trista. Life goes on!

* Weekendul viitor, 14-15 Ianuarie, dau o fuga cu Alex la Alba Iulia - Cluj. Abia astept sa vizitez cetatea. Mi-a ramas gandul la ea de anul trecut cand m-a lasat paznicul sa bag nasul si sa raman fascinata de frumusetea cetatii. Si Clujul il am in suflet din clasa a 11a, cand l-am vazut prima oara. Ce m-am mai plimbat din liceu incoace.... Somebody stop us! :D I'm kiddin', we don't wanna stop! :D

* Weekendul celalat ma duc cu Alexandrovici intr-un loc special. Am cele mai mari emotii de cand tot strabat lumea in lung si-n lat. Pentru ca e o altfel de vizita. Sper sa ma ajute Dumnezeu sa ajung sa-l vizitez la una din casele Lui. O casa speciala, din cate am auzit. Alexandrovici pun pariu ca o sa intre in polemici pe acolo cu cineva si eu o sa ma uit ca la masini straine. ;))

* Iar apoi intru in focuri. Si da-i si invata Raluca! Asa-ti trebuie daca pana acum te-ai uitat in stele si n-ai deschis o carte! :)) Evident, glumesc!

* Ma enerveaza ca n-am timp sa urmaresc un serial macar. Sper sa apuc sa vad filmele de top din aceasta perioada, macar! M-as uita la Gossip Girl. Dar cred ca ajung aia la al 10-lea sezon pana vad si eu un episod. Sau au ajuns deja la sezonul 10? :))

* A venit primavara! Maine e "baba" mea! Sper sa fie frumoasa, ca de obicei! Si sa am un an frumos, ca de obicei! :D

* Papusa Barbie a facut 50 de ani si tot bine arata! :-? Hmmm! Ma enerveaza! Sa-i faca si ei riduri, sa o ingrase...Ca asa e contra naturii si nu o sa o mai cumpere nimeni! :))

Gata! Ma opresc aici! Wish me ... energy! :D

4 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Daaaaaaaaaaaa! O sa intru in polemici.Abia astept sa mergem! A, si serialele sunt pentru casnice! Si eu nu iubesc o casnica!!!!!! :-w

  2. Raluka spunea...

    Sa stai domol! Sa nu te certi cu lumea! :-SS :))

    Intr-adevar, sunt orice, numai casnica, nu! :D

    Mergem! Mergem! Iar o sa fim franti! Yupiiiii! :D

  3. Anonim spunea...

    Nu esti casnica,esti computer freak! :-B :-s >:D<

  4. Raluka spunea...

    Nu sunt CF!!!!!!!!!!! Sunt micaaaaaaaaa! :D