luni, 9 martie 2009

Pe scurt.....

* De saptamana asta o sa ne vedem si mai rar. Ca pana acum nu ne vedeam deloc. :)) Glumesc! Chiar nu o sa mai am timp de nimic. :( Incep niste cursuri care imi vor fi (sper eu) super mega folositoare. Vor dura pana in Mai...deci long time no see.

* Mai am 2 weekenduri de zbenguiala, apoi gata cu timpul liber - partea 2. Deci voi fi super mega obosita si timeless, dar cred ca va merita. :D

* Weekendul asta plec la Cluj. To visit! :D Fain!

* Weekendul viitor ma purific si voi fi mai pioasa! :D

A fost 8 Martie...a fost fain...o zi asa cum mi-o doream. Am dormit 10 ore!! Ceva ce nu mai facusem de muuuuuuult timp! Apoi curatenie-luna in casa! Alex facut muschi! :D Dupa, Alex muncea si facea calcule pt job, iar eu ii dadeam tarcoale ca un copil APROAPE-plictisit...deci am ajuns cu multe la zi. Am recuperat niste chestii.

Apoi Cleopatra si Cezar au plecat in oras! ;;) Papa bun. Mall. Cadou. Teatru.

Ce pot sa cer mai mult de la o astfel de zi? :D I guess I'm a good woman, 'cause I receive/offer good things!

4 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    Computer freakkkkkk!!!!!!!!!! :D

  2. Raluka spunea...

    Ba nu! :P

  3. Anonim spunea...

    iar ai plecat

  4. Raluka spunea...

    Un'e sa plec? In weekend? Nu inca! :D