miercuri, 4 martie 2009

Azi e baba mea! Si-mi pun o dorinta! :D

V-am spus cel mai mare vis al meu de cand eram...uhhh...in clasa...a sasea sau a saptea...???...Oricum eram in generala! Si cum stateam eu la ora de geografie, asa, cumintica, am invatat despre un oras, despre care auzisem muuuulte lucruri. Dar in acel moment mi-am pus o dorinta (wishing on a star!), voi face tot ce pot sa ajung acolo. Macar o data! Din ciclul "Raluca trebuie sa aiba" (stabilit la 2 ani :)) cand furam pe acest principiu ochelarii lui tataie! Chiar daca vedeam foarte bine! :)) Eu sa n-am ochelari?).


Pentru acea varsta era doar un vis nerealizabil, eram doar Raluca din Caracal, care stateam intr-o banca din Scoala Generala Nr 2 si visam. Acum nu mai cred ca e imposibil si ca voi vizita acest oras doar cand voi fi fantoma :)).

Am considerat atunci, daca voi ajunge acolo, viata mea va fi completa si voi putea sa ma consider "cineva". Stiu ca profa a zis ca e foarte greu sa ajungi acolo (atunci nu eram nici macar in spatiul Schengen, era greu sa ajungi si in Grecia :)) ). Si cine ajunge nu a trait degeaba. Hopa! Un nou target pus pentru Raluca. Si inca cel mai mare. :D


Daca v-am facut curiosi, va puteti da seama din poza de mai jos despre ce oras vorbesc, care contine o alta "pasiune": Zara! :D



3 comentarii :

  1. Anonim spunea...

    unde fat???????? ca nu-mi dau seama

    a???

  2. Raluka spunea...

    Hint: Apare un steag in stanga! Si de acolo pana la identificarea orasului nu e mult! :D

    Si tipul de taxi, am impresia ca e specific acestui oras! Nu bag mana in foc, totusi! :D

  3. Anonim spunea...

    I got a hundred guns, a hundred clips, Nigga I'm from ...... I got a semi-automatic that spits next time if you talk.... :D