vineri, 13 martie 2009

Lucruri bune si lucruri rele ...toate in mine!

In primul rand, om fiind, sunt dezamagita de alti oameni. Nu e ceva grav sau predictibil pentru voi. Persoane la care ma asteptam mai putin si persoane cu un comportament deloc constant, nu zic labile neaparat.

Una peste alta prioritizez din nou. Si ca pe placuta de la gara de Plecari/Sosiri se modifica acum topul in capul meu. :)) Mda si nu e deloc funny.

Urmeaza o perioada cam grea pentru mine, demult n-am mai tras asa tare de mine si cu un asemenea avant. M-am aruncat in ocean, acum sa pun mana sa invat sa inot. Sa pun mana de la mana, sa fac mai multe maini, cum ar zice preferati mei. :D

Si culmea e ca dupa ce trece perioada asta naspa si plina de chestii, eu imi premeditez ca un criminal in serie o noua perioada din asta. Prin August o sa am nevoie de un concediu clar. :)) Sa ma linistesc!

Sunt sigura ca si "roadele" muncii mele se vor vedea! :D Multumirea de mine va fi mai mare decat orice alta activitate hranitoare de ego-uri! So, wish me luck! I just started! And it's not gonna be esay, I assure you! :D

4 comentarii :

  1. Dan Gheorghe spunea...

    bafta multa in continuare!

  2. Raluka spunea...

    Tnx! :)

  3. Anonim spunea...

    go Ra! go!

    si io's dezamagita de omi, dar nah! capul sus!

  4. Raluka spunea...

    Tnx Rox! I will!

    Acum trebuie sa te imbarbatez eu pe tine! >:D<